Friday, January 1, 2010

New Begining of Me




15 Muharam 1431 Hijrah

Salam...selamat tahun baru 2010. Sebenarnya dah 15 hari tahun baru berlalu 1431 Hijrah.
Bila ingat2 balik apa yang aku dah capai selama 27 tahun lebih aku hidup..macam xde pape je..

So...

Aku nak restructure balik hidup aku. Aku dah penat tengok org lain berjaya tapi aku mcm ni lagi.Aku pun nak berjaya jugak.. aku nak berhijrah..Hijrah ke arah hidup yang lebih baik.

Aku dah berhenti kerja pun..dan dah dapat kerja baru...Alhamdulilah.. Semoga impian aku tercapai tahun baru ni...Amin


2 comments:

Lehin said...

tahniah le...1st posting

enol said...

Hahaha fisrt step is the hardest bro...